Voor bedrijven & ondernemers

Voor medewerkers & freelancers

Iemand vervangen
of nood aan gespecialiseerde hulp?

Ervaring in specifieke vakgebieden

Bur.o biedt gespecialiseerde professionals met ervaring in specifieke domeinen, zoals  HRfinance, onthaal, internal sales, aankoop en logistiek.

Ervaring in diverse sectoren

We selecteren de gepaste profielen met de nodige expertise in een bepaalde sector.

Wanneer kan bur.o helpen?

Ter vervanging van een collega
Je wordt geconfronteerd met een collega die uitvalt. Hij of zij had een specifieke expertise die je nu moet opvangen.

Als tijdelijke of permanente extra mankracht
De workload groeit en je krijgt het werk niet meer gedaan met je bestaande team. Je wil geen tijd verliezen en zelf geen extra mensen in dienst nemen.

Interesse om bur.o in te schakelen voor gespecialiseerde ondersteuning of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? 

Of zoek je allround professionals? Klik hier

Flying office assistant van BUR.O

In welke domeinen
kunnen onze specialisten helpen?

Laurence & Valerie van bur.o

Onze HR-dienstverlening zorgt voor zorgeloze en efficiënte HR-processen. We helpen je met payroll, personeelsadministratie, werving en strategisch HR-advies.

Of je nu tijdelijk ondersteuning nodig hebt of een in-house oplossing zoekt, we bieden de flexibiliteit die jij nodig hebt.

Door je HR-administratie (deels of geheel) aan bur.o over te laten, bespaar je tijd en kosten en krijg je inzichten om je processen nog te verbeteren.

Met onze Finance-dienstverlening zorgen we voor nauwkeurige en efficiënte verwerking van financiële gegevens en opmaak rapportages.

Tegelijkertijd geniet je van onze expertise en inzichten bij andere bedrijven, zodat we je processen nog beter kunnen maken.

Ontdek hoe onze oplossingen op maat je kunnen helpen met meer efficiëntie en controle.

Je onthaalmedewerker is het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, klanten en medewerkers. Wij bieden profielen aan die jouw medewerker snel kan vervangen of bijstaan.

De opvang van bezoekers of het beheren van  telefoongesprekken en e-mails wordt professioneel verdergezet.

Ook administratieve taken nemen we voor onze rekening, zoals het registreren van bezoekers en het beheren van afspraken.

Onze Internal Sales-specialisten kunnen jouw binnendienst ondersteunen met administratieve en commerciële taken.

Zo kunnen we instaan voor een soepele afhandeling van bestellingen, klantvragen en administratie, zodat je verkopers zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.

We weten hoe een sterke binnendienst de verkoop kan stimuleren en de klantinteracties en interne communicatie kan optimaliseren. 

Onze specialisten op de dienst aankoop kunnen we snel en efficiënt inzetten voor het beheren van inkoopprocessen en voor de opvolging van bestellingen.

Ook het onderhoud van de contacten met leveranciers, vergelijken van offertes en bewaken van levertijden zijn taken die onze aankoopprofielen onder de knie hebben.

Maar laat ons vooral even praten over de specifieke wensen bij jouw uitdaging.

Onze tijdelijke medewerkers in de logistiek kunnen je bijstaan bij het ontvangen, controleren en opslaan van leveringen. Hun ervaring in de logistiek zorgt ervoor dat ze jouw concrete situatie snel begrijpen.

Taken zoals het klaarmaken van bestellingen, het beheren van voorraad via jouw software, dat hebben ze snel onder de knie.

En misschien bieden de tips vanuit hun ervaring wel kansen om je bestaande logistieke processen te verbeteren. Dubbele winst!

Profielen inschakelen met ervaring in jouw sector?
Die matchmaking is onze job.  

Contacteer ons om die gewenste ervaring goed af te stemmen.

Waarom het een goed idee is om de talenten van bur.o in te schakelen.

Een gratis analysegesprek is wat je nodig hebt als je overweegt om mensen in te huren.

Dit is echt de perfecte oplossing om de juiste persoon op de juiste plek te krijgen.

Stefaan Verhelle
Eierhandel ’t Munckenei
Trui van bur.o vormt een perfecte tandem met de inhouse administratieve hulp

Met bur.o vonden we snel en professioneel administratief talent. Hun aanpak is een enorme troef voor ons bedrijf.

Isabelle Vancraeynest
Goldman

Bur.o onderscheidt zich met professionaliteit en enthousiaste medewerkers. Van offerte tot opdrachtbeëindiging, kwaliteit is gegarandeerd. Een betrouwbare keuze voor ondernemers en accountants.

Dieter Bonte
Decupere & Partners

Ik waardeer de flexibele aanpak van bur-o en de administratieve ondersteuning tijdens mijn gezondheidsproblemen.

Vanessa Willaert
De Wasbeer

Samenwerken met bur.o.

Ja, ik wil graag beroep doen op bur.o outsourcing!

Privacy

1. Inleiding

BUR.O met vestiging in 8531 in Hulste en ingeschreven in de Kruispuntbank van Ondernemingen met ondernemingsnummer BE 0653.960.934 hecht veel belang aan een veilige, transparante en vertrouwelijke verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens. 

In het bijzonder willen wij de gegevens van o.a. onze klanten, onderaannemers en leveranciers beschermen tegen onder meer verlies, lekken, fouten, onterechte toegangen of onrechtmatige verwerkingen. 

Wij willen u door middel van dit privacybeleid informeren over de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens. Wij vragen dat u dit privacybeleid aandachtig leest, vermits deze essentiële informatie bevat over hoe uw persoonsgegevens worden verwerkt en waarvoor. 

Door het meedelen van uw persoonsgegevens verklaart u uitdrukkelijk kennis te hebben genomen van dit privacybeleid en gaat u er eveneens uitdrukkelijk mee akkoord, alsook met de verwerking zelf.

2. Toepassingsgebied

Dit privacybeleid heeft betrekking op alle diensten die door ons worden verstrekt en in het algemeen op alle activiteiten die wij uitvoeren.

3. Verwerkingsverantwoordelijke en haar verbintenissen

BUR.O, met maatschappelijke zetel te 8531 Hulste en met ondernemingsnummer BE 0653.960.934, is de verwerkingsverantwoordelijke van uw persoonsgegevens. Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij de Belgische regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“GDPR”) vanaf haar inwerkingtreding op 25 mei 2018.

4. Persoonsgegevens

Naargelang uw activiteiten en uw relatie tot onze onderneming, deelt u ons de volgende persoonsgegevens mee: uw identiteits- en contactgegevens (naam, aanspreektitel, adres, e-mailadres, telefoon-en gsm-nummer). Wij wijzen u er vriendelijk op dat u de verantwoordelijkheid draagt voor alle gegevens die u ons verstrekt en dat wij vertrouwen op de juistheid ervan. Indien uw gegevens niet meer up-to-date zouden zijn, verzoeken wij u ons dit per kerende te melden. U bent niet verplicht om uw persoonsgegevens mee te delen, maar u begrijpt dat het verlenen van bepaalde diensten of het samenwerken onmogelijk wordt wanneer u niet instemt met de verzameling en verwerking eraan.

5. Verwerkingsdoeleinden en rechtsgrond

5.1 Klantgegevens

In het kader van onze dienstverlening en onze activiteiten verzamelen en verwerken wij de identiteits- en contactgegevens van onze klanten en opdrachtgevers, hun personeel, medewerkers, aangestelden en andere nuttige contactpersonen. De doeleinden voor deze verwerkingen zijn de uitvoering van de overeenkomsten met onze klanten, het klantenbeheer, de boekhouding en direct marketingactiviteiten zoals het toesturen van promotionele of commerciële informatie. De rechtsgronden zijn de uitvoering van de overeenkomst, het vervullen van wettelijke en reglementaire verplichtingen (zoals bijvoorbeeld de 30bis-aangifte van werken) en/of ons gerechtvaardigd belang.

5.2 Gegevens van leveranciers en onderaannemers

Wij verzamelen en verwerken de identiteits- en contactgegevens van onze leveranciers en onderaannemers, evenals hun eventuele (sub)onderaannemer(s), hun personeel, medewerkers, aangestelden en andere nuttige contactpersonen. De doeleinden van deze verwerkingen zijn de uitvoering van deze overeenkomst, het beheer van de leveranciers/onderaannemers, de boekhouding en direct marketingactiviteiten zoals het toesturen van promotionele of commerciële informatie. De rechtsgronden zijn de uitvoering van de overeenkomst, het vervullen van wettelijke en reglementaire verplichtingen en/of ons gerechtvaardigd belang (zoals voor direct marketing). Voor direct marketingactiviteiten per e-mail (zoals een nieuwsbrief of uitnodiging voor events) zal steeds de toestemming worden gevraagd en kan deze ook op elk moment worden ingetrokken.

5.3 Gegevens van personeel

Wij verwerken de persoonsgegevens van onze werknemers in het kader van ons personeelsbeheer en de loonadministratie.

5.4 Andere gegevens

Naast de gegevens van klanten, leveranciers/onderaannemers en personeel verwerken wij ook persoonsgegevens van anderen, zoals mogelijke nieuwe klanten/prospecten, nuttige contacten binnen onze sector, netwerkcontacten, contacten van deskundigen, enz. De doeleinden van deze verwerkingen zijn in het belang van onze activiteiten, direct marketing en public relations. De rechtsgrond is ons gerechtvaardigd belang of in sommige gevallen de uitvoering van een overeenkomst.

6. Duur van de verwerking

De persoonsgegevens worden door ons bewaard en verwerkt voor een periode die noodzakelijk is in functie van de doeleinden van de verwerking en in functie van de (al dan niet contractuele) relatie die wij met u hebben. Klantengegevens en gegevens van leveranciers of onderaannemers zullen in elk geval na een termijn van 10 jaar na de beëindiging van de overeenkomst of het project uit onze systemen worden verwijderd, behoudens voor wat betreft deze persoonsgegevens die wij op basis van specifieke wetgeving langer moeten bewaren of in geval van een lopend geschil waarvoor de persoonsgegevens nog noodzakelijk zijn.

7. Rechten

In overeenstemming en onder de voorwaarden van de Belgische privacywetgeving en de bepalingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming delen wij u mee dat u over de volgende rechten beschikt:

  • Recht op toegang en inzage: u heeft het recht om kosteloos kennis te nemen van de gegevens die wij over u hebben en na te gaan waarvoor deze worden aangewend.
  • Recht op rectificatie: u heeft het recht om rectificatie (verbetering) van uw onjuiste persoonsgegevens te verkrijgen, evenals om onvolledige persoonsgegevens te vervolledigen.
  • Recht op gegevenswissing of beperking: u heeft het recht om ons te verzoeken uw persoonsgegevens te wissen of de verwerking ervan te beperken in de omstandigheden en onder de voorwaarden zoals bepaald door de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Wij kunnen de gegevenswissing of beperking weigeren van enige persoonsgegevens die voor ons noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van een wettelijke verplichting, de uitvoering van de overeenkomst of ons gerechtvaardigd belang, en dit zolang deze gegevens noodzakelijk zijn voor de doeleinden waarvoor zij zijn verzameld.
  • Recht op overdraagbaarheid van gegevens: u heeft het recht de persoonsgegevens die u ons heeft verstrekt, in een gestructureerde, gangbare en machineleesbare vorm te verkrijgen. U heeft het recht deze gegevens over te dragen aan een andere verantwoordelijke voor de verwerking.
  • Recht van bezwaar: u heeft het recht bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens wegens ernstige en legitieme motieven. Gelieve er evenwel rekening mee te houden dat u zich niet kan verzetten tegen de verwerking van persoonsgegevens die voor ons noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van een wettelijke verplichting, de uitvoering van de overeenkomst of ons gerechtvaardigd belang, en dit zolang deze gegevens noodzakelijk zijn voor de doeleinden waarvoor zij werden verzameld.
  • Recht van intrekking van de toestemming: Indien de verwerking van de persoonsgegevens is gebaseerd op de voorafgaande toestemming, beschikt u over het recht deze toestemming in te trekken. Deze persoonsgegevens zullen dan enkel nog verwerkt worden indien wij hiervoor over een andere rechtsgrond beschikken.
  • Automatische beslissingen en profilering: wij bevestigen dat de verwerking van de persoonsgegevens geen profilering omvat en dat u niet aan volledige geautomatiseerde beslissingen wordt onderworpen.

U kan voormelde rechten uitoefenen door u te wenden tot de zaakvoerders van BUR.O op het nummer 0032 477 71 70 02 of via e-mail: info@bur-o.be.

Wij stellen alles in het werk om op een zorgvuldige en legitieme manier om te gaan met uw persoonsgegevens in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving. Indien u desalniettemin van oordeel bent dat uw rechten geschonden zouden zijn en u binnen onze onderneming voor uw bezorgdheden geen gehoor zou vinden, staat het u vrij een klacht in te dienen bij:

Commissie voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer
Drukpersstraat 35, 1000 Brussel
Tel. 02 274 48 00
Fax. 02 274 48 35
E-mail: commission@privacycommission.be

U kan zich bijkomend richten tot een rechtbank wanneer u meent dat u schade zou lijden als gevolg van de verwerking van uw persoonsgegevens.

8. Doorgifte aan derden

Bepaalde persoonsgegevens die door ons worden verzameld, zullen worden doorgegeven aan en mogelijk verwerkt worden door derde dienstverleners, zoals onze IT-leverancier, boekhouder, ….

Het is mogelijk dat één of meer van bovenvermelde derde partijen gelokaliseerd zijn buiten de Europese Economische Ruimte (“EER”). Er zullen evenwel alleen persoonsgegevens worden doorgestuurd naar derde landen met een passend beschermingsniveau.

De werknemers, managers en/of vertegenwoordigers van de hierboven vermelde dienstverleners of instellingen en de gespecialiseerde dienstverleners door hen aangesteld, dienen de vertrouwelijke aard van uw persoonsgegevens te respecteren en kunnen deze gegevens enkel gebruiken voor de doeleinden in het kader waarvan zij werden verstrekt.

Indien nodig kunnen uw persoonsgegevens worden doorgegeven aan andere derde partijen. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer wij geheel of gedeeltelijk gereorganiseerd zouden worden, onze activiteiten zouden worden overgedragen of indien wij failliet verklaard zouden worden. Ook is het mogelijk dat persoonsgegevens moeten worden doorgegeven ingevolge een gerechtelijk bevel of om te voldoen aan een bepaalde wettelijke verplichting. Wij zullen in dat geval redelijke inspanningen leveren om u voorafgaand te informeren over deze mededeling aan andere derde partijen. U zal evenwel erkennen en begrijpen dat dit in bepaalde omstandigheden niet altijd technisch of commercieel haalbaar is of dat er mogelijk wettelijke beperkingen van toepassing kunnen zijn.

Wij zullen uw persoonsgegevens in geen geval verkopen of commercieel ter beschikking stellen aan direct marketingbureaus of gelijkaardige dienstverleners, tenzij met uw voorafgaande toestemming.

9. Technische en organisatorische maatregelen

Wij nemen de nodige technische en organisatorische maatregelen om uw persoonsgegevens volgens een afdoend veiligheidsniveau te verwerken en deze te beschermen tegen vernietiging, verlies, vervalsing, wijziging, niet-toegestane toegang of kennisgeving per vergissing aan derden, evenals elke andere niet toegestane verwerking van deze gegevens. In geen geval kan BUR.O aansprakelijk worden geacht voor enige directe of indirecte schade die voortvloeit uit een foutief of onrechtmatig gebruik door een derde van de persoonsgegevens.

10. Toegang tot derden

Met het oog op de verwerking van uw persoonsgegevens, verlenen wij toegang tot uw persoonsgegevens aan onze werknemers, medewerkers en aangestelden. Wij garanderen een gelijkaardig niveau van bescherming door contractuele verplichtingen tegenstelbaar te maken aan deze werknemers, medewerkers en aangestelden, die gelijkaardig zijn aan dit privacybeleid.

11. Nog vragen?

Indien u na het lezen van dit privacybeleid verdere vragen of opmerkingen heeft met betrekking tot de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens, kan u contact opnemen met BUR.O op, hetzij per post naar Klein Harelbekestraat 1A, 8531 Hulste of per email aan info@bur-o.be.